Followers

October 10, 2010

1001 malam

Saya rasa entri ni tak banyak cakap lah.

Tak ada benda pun nak cakap. Bagus jugak tak banyak cakap kan. Boring pulak reader reader sekalian *eh ada reader ke perasan je kau ni syok sendiri*

Tapi banyak gambar posing maut macam model cun jugak la. Tema dia ARABIAN NIGHT.
So, kena lah pakai jubah shawl semua tu untuk meyakinkan organizer yang kami follow the theme.

Enjoy the gambars sampai lebam kau menyampah meluat sakit hati nak tengok :)

Theme : Arabian Night
Venue : Hotel De Palma Shah Alam
Date : 8th October 2010


saya bersama pa'e yang gojes.


hah! kenapa saya dan bob ketawa masa ni pun tidak ketahuan.
adakah beliau cuba goda saya??


masa ni terasa diri ini seperti seorang queen yang diapit oleh dayang-dayang senandung. eheee


picture a bit blur.
masa ni kelakar sikit. siapa-siapa yang tak ada purdah tu 
menggunakan tangan mereka sebagai pengganti.


saya dan pasangan gay saya Lea yang temanya klasik arab.


kawan kawan yang sangat cantik especially deeba and yan
yang white in kaler. :)
 
 
with dayah, ila and lea.
masih lagi mahu menutup muka bajet ada pak arab sudi goda kau.


ini saat menunggu zaza yang sibuk belajar main gitar so kami mengisi masa lapang dengan posing.
ohh ya. moja tiada purdah juga menggunakan tangan beliau sahaja.


Harapan saya pembaca sekalian tidak lah terasa mahu muntah melihat gambars di atas.

Sebarang kesulitan amat dikesali.
 
Do i enjoy the night? NO!!!
yea the theme was interesting which was suggested by us but the program sangat lah out.

Dah la jangan banyak komen.

Pergi buat revision esok ada test company account.

love, ZIEMA


No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.