Followers

October 6, 2010

Entry khas mengenai seorang BIG girl yang............... (pandai-pandai kau sambung)

Previous entry ada mengatakan yang saya ni busy gila sebab banyak program and test and final paper.
Oh yes! betullah tu. jangan lah tak percaya. sila lah percaya.
Pagi tadi saya sangat rajin dan insaf maka saya decided pergi kelas taxation yang g*&^@ itu.

Tak kena submit pun kerja universiti tu. Lecturer ni psiko la. dah la bagi saya soalan test yang susah hari tu sampai sekarang tak pulang-pulang lagi pastu next week ada lagi second test. *benci*

Ni tadi Wa balik dia cakap mungkin next week on wednesday ada perjumpaan dengan encik datuk Ketua Setiausaha Negara mungkin beliau pun mahu membuang air liur untuk kami yang sah-sah masuk telinga kanan keluar telinga kiri. and mungkin rombongan sambil belajar budak tadika still on tapi kena naik transport sendiri sebab bas tak ada lagi..ohh wadehell lah!

Dah nak habis macam-macam hal jadi pastu saya pun serabut rasa nak menangis jerit mencarut kat telinga orang sambil berharap Lea sudi menadah telinganya sebagai tanda persahabatan selama 5 tahun. Paper company accounting, taxation, company secretarial practice, managing change, international business sangat susah rasa nak mati lah. :(

kau tau Lea. kalau nak pandai kena selalu rajin ponteng kelas.

Eh ye ke Wa? patut la aku bengap selama ni. kau tengok ni paper aku?
selalu je dapat low mark.

Muka yang konon-konon hebat walhal satu apa pun tak faham.

 Lea sedang menunjukkan formula terbaru terkini tentang bagaimana nak jadi 
anak solehah dan pelajar cemerlang dunia akhirat..amin..


Lepas ni mesti kena belajar cara-cara buat resume pastu kene pergi interview :(
Takutnya. tak nak kerja. tak nak belajar. nak duduk rumah goyang kaki sambil menunggu ada orang datang meminang. *macam lah hebat sangat*

Okay. Sekian entry khas tentang seorang saya.
Mahu membuat assignment sebab kena hantar esok.

Mahu juga attend open house raya non-resident Uitm kejap lagi. gembira dapat makan free.
Orang melayu ni puasa sebulan raya sebulan. haish.

Dah dah. membebel je kerja.

love, ZIEMA






No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.