Followers

October 23, 2010

Magik Kak Lea

Malam tadi sedang menggila study Company Secretarial Practices yang macam nak mati membacanya.

Owh cik lea belum lagi menjerit di telinga saya tapi saya sudah menjerit terlebih dahulu sebab tulisan kat nota berkenaan lebih kecil dari semut tau tak??!! bayangkan lah macam mana kau nak hafal semua tu.

Masa tengah tension tu tiba tiba kak lea gelak gelak *kena rasukan ke minah ni*.
Menyuruh saya memilih nombor 1-10. pada mulanya seperti tertanya tanya adakah beliau mahu bertanya soalan ilmiah.

Tapi beliau mengatakan ini adalah teka teki. tapi saya rasa ini macam magik. eh entahlah. konon konon nak menguji minda saya yang sedang serabut.

Dia suruh saya pilih satu nombor and................ ah dia tak bagi cerita lebih nanti tak surprise. entah apa apa lah pasangan gay saya ni.

And guess what?? saya dapat meneka muslihat berkenaan dengan jayanya siap tergelak terkekeh suka hati.

And cik lea agak kecewa frust apabila trick beliau ketinggalan zaman tidak menjadi. ha ha ha ha ^_^

Dah pergi study!!

Update blog je kerja nya...

love, ZIEMA

No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.