Followers

December 3, 2010

Kesian Cikgu Shida

   OK. saya tahu mungkin cerita ini dah basi. dah lama. tapi sumpah saya baru tahu .. serius ..

Kenal kan CIKGU SHIDA? alaa yang sedang famous gila dengan video klip miming kat Youtube tu. kalau kat facebook tu memang dah kecoh la. siapa tak tahu kau bukan pengguna facebook tegar tahu tak! *tiba tiba lak nak marah kan*.. beliau siap ada fanpage sendiri. memang hebat lah cikgu ini. serius beliau sangat sempoi. saya ni bukan lah minat beliau sangat pun. kalau ada ternampak baru lah saya tengok video klip itu. kelakar pun ada. ha ha ha.

Tapi saya bukan lah nak cerita pasal beliau. mesti lah korang semua akan blah dari blog saya ni kan? apa kejadah nya nak cerita benda yang orang dah lama tahu. kan? kan?

Rupa rupanya ada sebab kenapa Cikgu Shida dengan sukarelanya mengupload video klip beliau di Youtube.

Korang tahu kenapa? haa tak tahu kan? meh akak cerita ....

Cikgu Shida ni sebenarnya biasa biasa je orangnya. beliau adalah seorang guru di Perak. kat Bota kalau tak silap. "ate kome ni ngajar kat Bote ye", kata saya kepada beliau .. *tiba tiba je* .. She is an English teacher. umur beliau 38 tahun OK. beliau ini teaching well kat sekolah. tapi beliau come out dengan video klip ini sebab .... beliau ingin meluahkan perasaan sebab .... beliau putus tunang! adeh kesian pula saya dengan beliau. kenapa lah sampai macam tu kan? mungkin tersangat kecewa hingga mengambil keputusan untuk feeling feeling artis kot? ehe he he .. and dengar cerita beliau ini pada mulanya nak buat koleksi sendiri akan tetapi kerana semakin gojes glemer makanya beliau mengambil keputusan untuk popular di Youtube.

Hurm .. saya pun tak nak komen banyak banyak. tapi pada sesiapa yang tak suka beliau tanpa mengetahui sebab musabab hingga menubuhkan fanpage untuk mengutuk beliau tu. silalah bertaubat! tak tahu cerita jangan main tuduh. kau tak kena macam dia so kau jangan lah nak hina dia. mungkin fikiran tu sedang bercelaru. mungkin tak sedar sebab terlalu seronok dengan peminat. silalah doakan dia ke. kan lebih baik daripada kau tambah dosa dengan menghina. betul tak? saya pun ada juga tak berapa gemar dengan aksi Cikgu Shida yang kadangkala over and menunjukkan aurat. tapi kita ni tak ada kuasa nak judge dia.



Untuk sumber benar tiada yang benar melainkan yang benar belaka sila click sini.

Buat Cikgu Shida. KAMU MEMANG RAWK! ! muaha ha ha ...

"Masa saya putus cinta pun rasa separuh semangat saya dah pergi. inikan pula putus tunang. yelah apa yang diimpikan tak menjadi. apa apa pun jodoh itu ketentuan Allah. kita kena kuat!"


love, ZIEMA


6 comments:

  1. beb.....i cant imagine myself as an English teacher come with those videos.....if so, ko nak jadi kawan aku ag tak?ohoo

    ReplyDelete
  2. hi.im new my name is tasha. heheheheh.. cikgu shida tuh meluahkan rase ketensenian nye melalui u tube kot. hahaha! janji bahagia ye tak...hehehe. lum kesempatan tgk tapi cpt2 nak gatal tgn click kat situ. by the way care to follow my blog at http://sharemyloves.blogspot.com/
    thx u

    ReplyDelete
  3. I pon suke gile cikgu Shida ni. But kesian die putus tunang :(

    ReplyDelete
  4. nisa: sian kan dia? :(

    aceng: of course lah aku still kwn ngan ko. aku baik *wink* ;)

    tasha: ok dear :) thx coz follow my blog :)

    zatie: sian kan? patutla dia mcm tu :(

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.