Followers

January 27, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

:)
OK malas nak cakap banyak! aku sangat boring lalu memutuskan untuk menyertai satu pertandingan yang telah dianjurkan oleh cik siti fatimah which is gambar hitam putih paling menawan cool!



Syarat syaratnya seperti berikut : klik sini
tarikh tutup adalah 10mac2010

Maka dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya dengan tak malu dan rasa bongkaknya mempertaruhkan gambar ini ..

*


*


*


*


*




*




*

haha .. kewl tak? :)

hadiah adalah RM100 OK!!! 
OWH KALAU AKU DAPAT RM100 NI AKU NAK BELANJA MEMBER MEMBER AKU DALAM PIC NI BERKARAOKE!!

maka dengan ini saya tag




Owh yang lain! ayuh beramai ramai join contest ini! menang kalah belakang cerita ye.. yang penting enjoyyy!! sebab aku setakat ni tak pernah menang apa apa heeeeeeeeee :p

Sekian terima kasih!


love, ZIEMA




4 comments:

Komen lah sukahati kau nak komen.