Followers

January 9, 2011

Duda HOT!!

Haa .. ni aku ada nak advertise sikit ..
Duda anak enam. siapa nak? hensem woo .. tak tipu punya!

Ha ha! ! dengar duda je mesti nak tengok .. rileks .. abah aku la .. beliau duda sebentar sebab mak pergi keluar dengan member beliau semalam .. oleh kerana aku bosan maka aku dengan penuh keyakinan memasang strategi menyuruh fatin mengajak abah pergi jalan jalan hilangkan bosan .. dia pun memang nak cari hadiah untuk parti harijadi kawan dia. so kira macam alasan la kan? he he ...

duda sedang melihat dan memilih supplement yang sesuai untuk beliau

Maka anak anak beliau memilih untuk bergambar kerana boring gilaaaa!!

ni kerusi yang untuk poo poo tu ke?

budak ni tetiba peluk aku!
padahal kat rumah derhaka ni .

masa ni bergaduh nak beli supplement mana satu.
rasa nak lempang sebab memekak.







Aku rasa orang yang tengok mesti cakap,

'Kesiannya dia ni. bini dah tak ada ke? bagusnya bawak anak anak jalan jalan'

Fuhhh.. kalau every weekend macam ni kan bagus .. dapat paw abah .. best tu .....

Malam tu mak balik OK. maka abah terpaksa membuang title duda itu ..


P.S. mati aku kalau mak abah baca ni! err

love, ZIEMA

2 comments:

  1. hehe..kelakar la post ni..sweet pon ada..anyway nice to meet u..salam ziarah dari azie suhaimi :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    nice to meet you too :)
    tq for following my blog dear ..

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.