Followers

February 2, 2011

Of Wedding Qistina ♥ Faisal

:)
Sabtu lepas on 29hb ex-schoolmate aku kahwin .. dia kahwin ok! aku tunang pun tak lagi .. *adakah statement ni over desperate untuk seorang aku?? WTF!

The wedding was at Tanjung Malim so kitorang gerak dalam pukul 10am . yelah kan nak pergi sana around sejam pastu takut sesat pula kan? tapi nasib baik direction ke rumah pengantin senang jadi kitorang tak lambat sangat lah. sampai sampai je terus serbu rumah pengantin lepas tu sibuk nak tengok bilik pengantin bagai .. err typical Malay woman haha ..

Masa tu pun rombongan pengantin lelaki belum sampai lagi jadi sempat la jumpa Qistina personally .. lepas salam lepas tu gelak sakan maka kitorang pun pergi lah makan .. tak lama lepas tu rombongan pun sampai ..
Damn perlu ke aku cerita segala kronologi semua ni? shadap mulut kau ziema ..

Dah dah .. korang baca pun bukan best kan? letak pics lagi bagus!

meet the bride and groom (^_^)




haa kan aku dah cakap! typical Malay woman .. pengantin belum rasmi kau dah sibuk siap naik atas katil bagai .. tak senonoh! 


my BFF sarah with encik boyfie .. owh dah nak kahwin jugak dorang ni .. sedih woooo :(
*sebab aku jugak yang entah bila nak kahwin errr


OK cukup! kang muntah kalerful pulak korang tengok pics ni ..
Tapi memang best sebab pada aku wedding ni dah macam reunion untuk kitorang .. nak organize reunion ni leceh payah ahhh macam macam lah .. kucing beranak lah .. nenek nak bertunang lah .. kan kan?

To Qistina and hubby beliau Faisal ..
SELAMAT PENGANTIN BARU .. BE A SOLEHAH AND SOLEH COUPLE YE :)

To aku ..
SELAMAT MENDESPERATEKAN DIRI NAK KAHWIN YE :P


love, ZIEMA




3 comments:

  1. hi,

    thanks following my blog...

    FYI..url blog dah tukar..
    ni yg baru..

    kisahqasehduniaku.blogspot.com

    hope update ya... ;)

    ReplyDelete
  2. asyik p malam nasi minyak kt wedding org je ziema bila nak mkn nasi minyak sendiri ni ..ti jgn lupa jemput eja ye my dear <3

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.