Followers

April 28, 2011

Si Lembut vs Si Pondan

:)

Agak agak basi tak entry aku ni?
Ya ya ya.. cakap pasal kecenderungan lelaki beraksi seperti perempuan adalah isu yang tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas (berperibahasa pula) di kalangan manusia seluruh dunia.

Ramai sangat yang sinis kalau cakap pasal lelaki yang tak gagah perkasa macam mereka mereka ni.

Si Lembut

Aku ni banyak sangat pengalaman dengan dorang ni.
Cikgu lecturer kawan even cousin aku pernah terdiri dari golongan lembut ni. dorang ni lembut je ok tapi tak adalah sampai nak pakai lipstik cukur kening sumbat sumbat silikon bagai tu. mereka adalah mereka.

Mampu kahwin kerana bernafsu terhadap perempuan malahan lagi rajin dari perempuan perempuan yang malas ni. and i tell you what?

Dorang ni sangat baikkkkk ok
Macam sorang kawan aku ni toksah cerita la dia punya baik. kalau datang nak bercerita memang kau nak mencelah ke nak membantah ke tak ada masa. kerja kau mendengar je. nampak orang je dari jauh dah jerit menegur. lepas tu kalau nak belanja makan tu toksah tunggu minta minta dia dah offer (err tapi ni bukan tujuan aku kawan dengan dia eh)

Tapi kalau die cubit aku hambik kau hilang kelembutan haha

Even lecturer and cousin aku yang dah kahwin tu
Lecturer aku ni ajar aku masa zaman diploma dulu. suka benar bercerita hal anak anak. telekung anak dia yang angkat letak dalam mesin basuh. dia boleh cerita masa dia nak kahwin dia yang buat bunga telur. kau ada?
Cousin aku pula time raya je rajin jual biskut kek raya bagai tu. kalau anak yang baby tu dia yang uruskan bagi susu badan botol bini kau rileks je. kau ada??

Si Pondan

Yang ni aku tak ada masa nak puji puji


Err tapi aku tak ada orang orang macam ni di sekeliling mahupun dalam hidup aku
Paling paling pun pernah la pergi Lorong Hj Taib tu nak meninjau aktiviti mereka yang err geli mak nokk!!

Eh tapi aku and kengkawan macam begum, lea, cuda and rose pernah jumpa mereka konon konon nak tanya jalan pulang (padahal tahu je haha). ingatkan nak juga interview berapa income kau sebulan siapakah jantan yang menjadi pilihan kau akan tetapi bila memikirkan impak mungkin dikejar maka terbatal lah hasrat itu


Even dorang ni baik tapi sipat mereka yang menyimpan .......dalam botol tu buat aku macam geli geleman


Well aku tak nak cakap lebih lebih sebab aku ni ilmu agama tak lah bagus mana.


Tapi pandai pandai lah kau fikir mana baik dan mana buruk


Beza dosa beza pahala


Biar lembut jangan pondan



nak cakap apa??


Sentap hati mak nak!!
Carassssssssssss

love, ZIEMA



3 comments:

  1. jgn pndg serong pd si lembut...
    diorng ni sgt rajin.kalu wt keje mmg fokus.cntoh time posting dulu da sorg m.a lembut.fuhhh..ingt jns yg ngada2 tp rupa2 nyer ada jga gagah perkasa time angkat pt nk alih ke katil..
    n kerja ngan die sgt best sbb xkdekot ilmu.time rehat plg best, die blnja..
    happy blogging
    :)

    ReplyDelete
  2. lembut ok, pondan x ok!!

    dulu saye wat taktau jer.
    skrg saudara sendiri plak jadi pondan/gay.

    aduyai. ape masalah dorg nie.

    dulu ade kawan saye camnie. kantoi ngn kirorg pastu kitorg basuh die gila2.
    sampai die malu & nak benti study.
    kitorg pujuk balik r.
    tpi skejap je insaf. skg dah wat balik.

    ReplyDelete
  3. : sgt setuju , y lembut ni kebanyakkan sgt laa baik :))

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.