Followers

October 12, 2011

Beromen Kemudian Membuang

Haritu bila entah baca paper. Lagi pasal cerita baby kena buang. Ok tak tepat. Baby kena campak. Campak ok! Bukan main campak campak macam kau campak handphone kau kalau gaduh dengan kekasih. Ni campak dari tingkat dua. Aku nak campak kucing yang selalu berak depan rumah pun tak sampai hati.




Perasan tak benda ni macam jadi trend?

Beromen.
Mengandung.
Beranak.
Membuang.

OK la fine kena bersangka baik. Mana la tahu kan budak tu kena rogol ke apa kan tapi aku rasa 1/50 je la yang kena rogol ni. Yang selebihnya tu volunteer nak dirogol. Benda sedap kan. Siapa tak nak?

Memang lah kalau duduk berdekatan dengan kekasih nafsu tu bukan main melompat lompat. Tu aku tak tipu la kan. Normal kowttt. Sebab tu dilarang berdua duaan dengan kekasih di tempat yang teramat privacy. Confirm lah keinginan untuk bersenggama meruap meruap. Ok enough apa ke pasal aku punya ayat aku personafikasi sangat ni? Cettt

Kau nak beromen kau punya pasal. Tak tahan sangat kan? Tapiiiiiiiiiiii jangan hasilkan bayi boleh tak? Kau guna la kekdah yang boleh avoid kau dari termengandung. Boleh?

Owh lagi satu kan.

Aku rasa orang orang yang dumping baby ni bukan orang tempatan sahaja. Foreigner haram ataupun halal pun terlibat sama.

Kau tengok lah kat mana mana.
Kalau tak Bangla mesti Nepal yang couple dengan minah Indon ni. Takpun mamat dan minah Indon. Dia punya aksi bercinta macam kan negara ni kau je yang punya. Suka hati kau je nak beraksi aksi ghairah depan mata aku. Sumpah berbulu.

Lepas tu perasan tak orang kalau terlanjur ni senang senang je beranak kan. Kat toilet lah. Kat bilik lah. Tak payah nak jerit jerit tahan sakit berjam jam. Meluncur je anak kau keluar. Lepas tu boleh pula berjalan jauh nak buang budak tu.

Aku pun macam pelik juga.

Tapi bila fikir fikir balik. Kau dah buat dosa dan anak tu kau buat di luar nikah. So apa rasional nya kau nak sakit sakit kan? Pahala sikit mungkin tak dapat. Kot lah. Pendapat aku je ni. Kang cakap lebih lebih kena maki. Aku ni kahwin pun tak lagi.

Apabila seseorang perempuan mengandung janin dalam rahimnya, maka beristighfarlah para malaikat untuknya. Allah s.w.t. mencatatkan baginya setiap hari dengan 1,000 kebajikan dan menghapuskan darinya 1,000 kejahatan.

Apabila seseorang perempuan mulai sakit hendak bersalin, maka Allah s.w.t. mencatatkan baginya pahala orang yang berjihad pada jalan Allah s.w.t.

Apabila seseorang perempuan melahirkan anak, keluarlah dia dari dosa-dosa seperti keadaan ibunya melahirkannya.


Wah bestnya mengandung dengan sah. Tetiba teringat mak aku. Ishh. Bukan senang mengandung dan melahirkan ni. Sebab tu fadilat dia sangat besar. Patutlah orang mengandung ni berseri seri je muka dia. Perasan tak? Mengandung je malaikat beristighfar. Melahirkan je dosa semua keluar.



Nasib baik budak ni lahir dalam nikah. Even tak sempat pergi hospital lahir dalam bilik tapi Alhamdulillah sihat sampai sekarang. Eh itu aku lah!
 Love you mak :')


Owh Sabtu lepas keluar berita bapa liwat bayi 23 hari.
Wadefak betul!!


thanks sebab baca :)

love, ZIEMA



No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.