Followers

October 27, 2011

Sila Letak Link

Aku ni bukan lah blogger hebat.
Entri aku pun cikai cikai je.
Yang baca tak ramai apatah lagi yang mengomen.

Tapi kalau nak share entri aku ke.
Nak copy paste ke.

SILAKAN.

Tapi sila lah letak link ye.
Penat aku taip taip cari bahan bagai lepas tu kau sedap copy.

Paling tak tahan kau edit edit siap.
Cari pasal.

Tak tahu kaedah nak letak link?
Meh aku ajar. Tapi aku rasa semua blogger dah tahu kot buat benda simple macam ni. Ke kau dah lupa?


Mula mula letak la nama entri ke.
Nama aku ke.
Nama blog aku ke.

Then kau bold kan.





Lepas tu kau copy URL entri tu.

Nampak tak tulisan bernama Link kat atas tu.
Nampak tak???


Kau tekan lepas tu keluar benda ni.



Lepas tu kau paste lah URL entri aku tu.

Faham?

At least ada lah appreciation di situ.
Even blog aku tak hebat tapi jangan sampai aku ternampak kau copy bulat bulat lepas tu claim tu entri kau.

Faham?

Ada sesiapa yang terasa?
Bai.


thanks sebab baca :)

love, ZIEMA




No comments:

Post a Comment

Komen lah sukahati kau nak komen.