Followers

November 8, 2011

Kakak Hairuman

Tadi macam biasa aku sign in blog. Ternampak 1 comment.

Klik.

Keluar ni.


 Klik untuk tumbesaran



Bila baca tu aku terus rasa macam. Ni mesti fake.

Iyelah siapa siapa boleh letak nama Maryuni Binti Miskon ni. Kau pun boleh betul tak?
Aku syak dia macam nak menipu tapi kejadah dia nak menipu kalau dia tak untung.

Bila baca nombor akaun tu aku lagi takut kalau orang ni tipu. Entah nombor akaun siapa entah dia letak. Kang salah bagi jadi lain pula kan.
Tapi bila google-ing memang sama dan betul.

OK positif.
Mungkin ini betul Maryuni kakak Hairuman.

Dan mungkin bantuan yang dihulurkan sudah berhenti padahal kos perbelanjaan dia berterusan even dia nampak macam dah sembuh segala.

Dan mungkin Maryuni sangat terdesak.
Alahai kesiannya.

Sesiapa yang sudi dan mahu hulurkan bantuan silalah bank in ye.
Aku ni bukan tak nak. Duit pun cukup cukup makan.

Kepada sesiapa yang tak tahu kisah Hairuman kilik SINI  


thanks sebab baca :)

LOVE, ZIEMA 



1 comment:

  1. salam kak jims!!mana ang dapat tag army girlfren 2??nak jgk!!;p

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.