Followers

November 15, 2011

Percubaan Banyak Kali DIY Paper Flower

Aku bukanlah peminat kerja kerja kraf sementelah tangan aku sangat tak berseni ditambah pula dengan tahap kesabaran yang amat rendah.

Sebab tu aku amat benci matapelajaran Pendidikan Seni sebab aku tahu paling tinggi aku akan dapat ialah C. Itulah markah paling best pernah aku dapat seumur hidup aku.

Namun sekarang aku sudah jatuh cinta sama itu crepe paper flowers.

Sebab tak ada crepe paper lalu aku pakai surat khabar.
Dengan gigih ikut tutorial tapi hasilnya hampas. Sungguh hampas.

Rasa macam diri ini sangat useless bunga kecil macam tu pun tak boleh buat tak guna betul lah aku ni -_-"

Kemudian Ikin dan Ifa cakap pakai A4 paper kot baru jadi instead of suratkhabar yang lembut sangat kertasnya.


Cuba

-


-

Cuba lagi

-


-

Terus mencuba

-


-

Dan cuba

-


-

Cuba sampai berjaya

-

-

Berapa banyak cuba daa

-

-

-



Yeay jadi! Ada la juga rupa bunga kan?
Gigih ni aku buat.

Fuh fuh tiup tangan sambil make a wish

'Semoga lepas ni tangan aku semakin bersemangat nak buat crepe paper flower tanpa putus asa'



thanks sebab baca :)

LOVE, ZIEMA





3 comments:

  1. Usaha tangga kejayaan...:-)hehehe..apapun kira menjadi dah tu..kreatif! Teruskan.

    ReplyDelete
  2. waaa tangan berseni... suya malas kott nak belajar :)

    ReplyDelete
  3. haha nice btw.. ^_^
    kamu sgt gigih ya..

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.