Followers

January 10, 2012

Projek Doorgift

Aku sebenarnya masih blur blur macam mana harus menghias bekas doorgift nanti.
Plan macam nak lekat doily paper tapi macam tak best pula. Rasa macam entah. Boring.

So Ahad hari tu decide nak pergi Jalan TAR (lagi) dengan Ikin sebab ada beberapa barang yang belum settle lagi.

Macam crepe paper yang aku nak sangat nasib baik jumpa. Alhamdulillah. Tapi nak beli segala gambir, kapur yang bentuk bunga tu tak jumpa sebab kedai tu tutup. Kedai itu sahaja aku nak beli sebab kedai lain mahal. Takpe lain kali boleh pergi lagi.

Plan aku nak letak butang bulat yang macam balut dengan kain tu. Ala susah nak explain tapi ada butang macam tu aku pernah jumpa.
Tapiiiiiiiiiii tak jumpa!

Pusing pusing kat dalam Kedai Bunga Reben.

Sekali dapat idea. Thanks Ikin :)

Balik malam tu terus DIY doorgift's decoration.

Ikin yang semangat buat ni semua sementelah aku cuba buat bunga crepe paper.




Pink felt fabric and grey button.


Ok lagi 14 hari. 
Semangat!


thanks sebab baca :)




9 comments:

  1. wah...deco2 bersama jimah la ni ye? :-D

    ReplyDelete
  2. cantik cantik!! gila semangat ko! haha~ :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kak mal : haha. betul la tu. patut letak tajuk 'mari mendeco bersama kak jimah.' eh. :p

    super double f : tq dear :)

    ReplyDelete
  5. nadia : kena semangat! tapi penat :)

    ReplyDelete
  6. mardhiyyah : macam ziema pergi Jalan TAR je awak. cari kedai jual barang barang pengantin like kedai bunga reben. insyaAllah jumpa :)

    ReplyDelete
  7. comel comel!!!
    ni preparation nak tunang ker nak kawen ni dear?
    #sorry, akak tertinggal story...

    ReplyDelete

Komen lah sukahati kau nak komen.